Бездіяльність ЖКХ

Запитання:

Добрий день! У придбаній мною квартирі тиск холодної води навряд чи відповідає нормам не кажучи про якість питної води (я знаю,що це болюче питання всіх старих домівок).

Питання: де прочитати про існуючі норми тиску,якості води і хто відповідатиме за порушені норми, адже оплату беруть постійно і в повному обсязі? І що я можу зробити з цим взагалі,адже це питання стосується ЖКХ,а воно в нашій країні-самі знаєте де,але всеж таки,чи можна щось зробити?

Відповідь:

З інформацію про кількість води ви можете ознайомитися в Наказі Державного комітету України з Житлово-комунального господарства № 30 від 05.07.1995 року „Про затвердження Правил технічної експлуатації систем водопостачання та каналізації населених пунктів України”, про якість – ГОСТ 2874-82 „Вода питна. Гігієнічні вимоги та контроль за якістю” від 01.01.1985 року (використовується по сьогодні).

Обов’язок контролю за кількістю води, яка подається до квартир лежить на відповідних службах Водоканалу.

В вашій ситуації найкращим варіантом було б звернення до ЖЕО з заявою про невідповідність встановленим нормам та вимогою про створення комісії для перевірки відповідності кількості та якості води, яка надходить до вашої квартири та усунення невідповідності.


04053, м. Киев,
ул. Сечевых Стрельцов Артема, 1-5,
(Дом художника) оф. 512
(050) 351-68-76
(044)353-63-50 (044)461-90-72
main@argument-consulting.com.ua