Чи можна отримати компенсацію від авіаперевізника?

Питання:

20. 06. 2008р. з Києва в Бургас був затриманий чартерний рейс на 11 годин. Ми летіли сім’єю з трьох чоловік-я, чоловік і 3хлетній дитина. Нас 2 рази годували в аеропорту сухими обідами. Були незручності перебування в аеропорту з маленькою дитиною. Чи можна розраховувати на компенсацію за втрачений день відпочинку і за заподіяні незручності, за довге очікування?

Відповідь:

Необхідно читати договір на перевезення, яким фактично є квиток. У самому квитку можуть бути позначені такого роду обставини і відповідальність компанії. Не зайве було б направити лист в авіакомпанію з викладом суті обставин і претензій, а також конкретних вимог від компанії. По суті розгляду Вашої скарги й, виходячи з відповіді, можна буде щось припускати. На практиці такі аналогічні судові справи в більшості випадках не перспективні для пасажира.


04053, м. Киев,
ул. Сечевых Стрельцов Артема, 1-5,
(Дом художника) оф. 512
(050) 351-68-76
(044)353-63-50 (044)461-90-72
main@argument-consulting.com.ua