Планова заміна лічильника (електроенергія)

Запитання:

В 2008 р. працівником електромережі був складений акт, про різні дати на пломбах старого лічильника. В 2011 р. працівниками електромережі був замінений старий лічильник (пробковий) на новий ( новий встановили на місці старого): – на дерев”яній дощечці в середині будинку, але за дерев”яною дощечкою дира в стіні назовні, в якій старі дроти на подачу напруги на лічильник (220 та 380 вольтів), які під час негоди постійно іскрять; – від стовпу до будинку (на зовні будинку) також залишили старі дроти, іржаві і т.ін., тобто в аварійному стані; – стовп дерев”яний і також знаходиться в аварійному стані.

Мої зауваження щодо старих дротів, стовпа, місця знаходження лічильника- ігнорували. Відповідали, якщо щось не влаштовує перероблюйте власним коштом, коли я запмтала скільки, отримала відповідь:6000-8000грн. Коли влаштували новий лічильник підключили будинок до електромережі тільки після офіційної сплати штрафу за різні дати на пломбах.

Яким чином я можу домогтись нормального влаштування лічильника?

Відповідь:

Правилами користування електричною енергією встановлено, що енергопостачальник зобов’язаний забезпечувати надійне постачання електричної енергії згідно з умовами ліцензій та договором. Тобто у разі постійної наявності у Вашому домі електроенергії енергопостачальник не порушує Ваших прав. Стан дротів не впливає на якість послуг, що надаються.

Але є інший бік медалі. Якщо дроти насправді іскрять, то тут можливе  порушення правил пожежної безпеки. Стовп, який знаходиться в аварійному стані, загрожує Вашій особистій безпеці, адже через свій стан він може нанести Вам шкоду.

Якщо це все насправді існує, то Ви маєте право звернутися до енергопостачальника з відповідною заявою.

Якщо ж енергопостачальник після офіційної заяви не зробить відповідні дії, то Ви маєте право звернутись до суду.


04053, м. Киев,
ул. Сечевых Стрельцов Артема, 1-5,
(Дом художника) оф. 512
(050) 351-68-76
(044)353-63-50 (044)461-90-72
main@argument-consulting.com.ua