Депозит

Запитання:

Відкрив депозит на три місяці, а вдома помітив, що в договорі, в мого прізвища в місце однієї літери написана інша. Всі інші дані записані правильно. Думаю, що після закінчення договору можуть виникнути проблеми. Напевно, краще за все, звернуться швидше в банк. Підкажіть, будь ласка, як мені краще вчинити, якщо в банку відмовляться робити виправлення в договорі? Дякую. Генадій.

Відповідь:

Зверніться в банк з відповідною письмовою заявою із зазначенням даної проблеми і проханням змінити договір. Лист обов’язково зареєструйте або попросіть поставити відмітку про прийняття на другому екземплярі. У разі відмови, вимагайте його в письмовому вигляді з поясненням причини.


04053, м. Киев,
ул. Сечевых Стрельцов Артема, 1-5,
(Дом художника) оф. 512
(050) 351-68-76
(044)353-63-50 (044)461-90-72
main@argument-consulting.com.ua